Overzicht    Organisatie    Uitslagen    Informatie    Contact    Foto's    Diversen

Korte handleiding bij de website van de Bridgeclub Waalre

In de bovenste keuzebalk tref je 7 onderwerpen aan. Over het algemeen krijg je, als een van deze keuzes maakt, in de linker groene kolom weer een aantal mogelijkheden aangeboden.

• Overzicht:      hiermee kom je op onze beginpagina,

• Organisatie:  hier worden het bestuur en de commissies beschreven alsmede de documenten die aan de organisatie in onze club gerelateerd zijn (statuten, huishoudelijk reglement, etc.)

• Uitslagen:      hier vind je alle uitslagen van het huidige seizoen. Uitslagen van vorige jaren vind je in het archief, de laatste optie in de linker kolom.

• Informatie:      dit hoofdstuk is allerlei informatie te vinden zoals: kalender, afmeldprocedure, wedstrijdreglement, statuten, etc.

• Contact:         en,

• Foto's:            spreken voor zich,

• Diversen:       hier worden diverse bridge-gerelateerde zaken aangeboden.

Tip 1: Als je een van de uitslagen bekijkt opent zich een pagina met tekst waarin de zojuist beschreven keuzeknoppen ontbreken. Druk dan in je browser-programma op de knop voor: vorige pagina om weer terug te gaan naar de voorgaande pagina.

Tip 2: Bij de pagina's die reglementen of club-afspraken beschrijven krijg je de mogelijkheid om deze als PDF-bestand te openen. Je kunt ze dan bijvoorbeeld uitprinten of op je computer opslaan.
Om een PDF-bestand te kunnen lezen heb je ACROBAT-reader nodig, indien nodig kun je die vanaf hier installeren.